قبل از خرید کیف به این موارد توجه کنید!
نوشته شده توسط : زهرا

کیف ها یکی از مهم ترین اجزای پوشش و استایل بانوان را تشکیل می دهند و بدون شک در زیبایی پوشش آن ها تاثیر مستقیمی دارند. کیف ها می توانند در مدل های مختلفی انتخاب و خریداری شوند. بسیاری از بانوان تمایل دارند تا زود به زود یک کیف جدید بخرند و به همین خاطر حاضر به صرف هزینه های بالا نیستند. از طرفی بانوان زیادی نیز حاضرند هرچند با قیمت بالا یک کیف با کیفیت و ماندگار از جمله کیف زنانه چرم سورنا را خریداری کنند و تا سال های سال از جلوه زیبا و ماندگاری آن لذت ببرند.

کیف ها در مدل های مختلفی از جمله کیف دستی، کیف دوشی و کوله پشتی، کیف شب و مجلسی و .. طراحی می شوند که دختران و بانوان با توجه به سلیقه خاص خود و این که قرار است از آن کیف در چه مناسبتی استفاده کنند، اقدام به انتخاب و خرید می کنند. برای خرید کیف به موارد زیر حتما توجه داشته باشید.

 

سایز کیف را در نظر بگیرید

قطعا حجم کیف باید با موقعیتی که قصد استفاده از آن را دارید همخوانی کامل داشته باشد، به عنوان مثال انتخاب کوله پشتی برای فردی که دائما نیاز است وسایل خود را جا به جا کند انتخاب هوشمندانه تری نسبت به کیف های دستی و فانتزی است که تحمل وزن بالایی ندارند.

و یا فرضا اگر مشکل کمر درد دارید و یا نیاز نیست تا وسایل زیادی را همراه خود داشته باشید، کیف های دستی و یا کمری کوچک انتخاب درستی برای شما خواهند بود.

 

جنس کیف

کیف هایی که برای استفاده روزانه و یا محل کار در نظر گرفته می شوند باید از جنس خوبی برخوردار باشند و از این رو کیف های چرمی بسیار ایده آل خواهند بود. اما اگر برای یک مهمانی به دنبال خرید کیف هستید نیاز نیست تا حساسیت بسیار بالایی به خرج بدهید! یک کیف زیبا و پر جلوه انتخاب کنید و از درخشش آن لذت ببرید!





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: